Ei vielä ihan kuukautta ole mennyt (aloitus 9.9.09) . Into digiskräppäilyyn ei ole yhtään laantunut, mutta hieman olen turhautunut ilmaisten (freebies) pakkausten valikoimaan. Kaikki väsää noita syksyisiä juttuja! Ei enää yhtään vaahteranlehtiä, ruskeita papruja, kurpitsoja jne. No, kohta alkaa varmaan joulujutut ja talvihommelit!! Tuo vähän vaihtelua mun tarvikejuttuihin. Tiedän kyllä, että ostoksiakin voi tehdä nettikaupoista...paitsi mulla ei oo luottokorttia eikä oikein avautunut tuo paypal-systeemi noin ekalla tavaamisella. Toisaalta ongelmaa alkaa jo tuottaa mun läppärin kovalevyn kokokin. Noin kuvajutut vie aika paljon tilaa!!

Katselin noita omia tekeleitäni ja taso on ällistyttävän vaihteleva.  Varmaankin aloittelijan vaivoja!!Toiset jutut ovat ihan keskeneräisiä, toisissa on jo jotain itua. Oikeastaan minun makuni on aivan liian minimalistinen ja mulle joskus tuottaa tuskaa hörhelöt, joita tarvikepakkausten tarvikkeissa on. Sitten kun yritän "väkipakolla" niitä asetella, tulee niin tökköä hommaa kun olla ja voi. Ehkä mä vielä tässä löydän oman tyylini kun maltan odotella. Sitten ongelma on se, että en ole ehtinyt ottamaan kuvia aikoihin ja selailen epätoivoisena vanhoja otoksia...No, kahden päivän syysloma häämöttää. Jos sitten kaivaisi Canonin kaapista!

Olen kuitenkin todella iloinen, että olen löytänyt ihan uuden harrastuksen tänä syksynä, paljon uusia seurattavia blogeja!!