On se kumma kun eivät tajua nämä vierailijat kunnioittaa pomon reviiriä, tässä on pitänyt useammankin kerran jo tänä syksynä vetää hermoa!! Varsinkin tuo rusakko/jänis tms. ei pelkää edes meidän mutsia, vaikka se välillä on kyseistä elikkoa jopa luudalla häätänyt enempi villimpään luontoon kun meitin piha! Se vaan pyörittelee isoja silmiään ja tekee pari pomppukierrosta talon ympäri!!

1254336720_img-d41d8cd98f00b204e9800998e

 Tuo kisu on ihan nätti, mä vaan en jostain kumman syystä tykkää muista kisuista. Se on vähän laihanlainen, että ehkä mä pelkään, jos se siis tulee samalle ruokakipolle vieläpä?! Olen kerran kuullut, että sille vietiin mun kuivaraksuja!! Siis mun parasta herkkuva!!

Toi meitin mutsi sanoi, että tämä on sen toiseksi paras digijuttu tuon leivontahommelin jälkeen. Mä kuulemma inspiroin sitä...

                                          tv. Lisse Lisbetti Lusifiina K.

P.S. Paperit ovat: http://letmescrapbook.blogspot.com/ ja pohja:http://www.sweetshoppecommunity.com/forum/showthread.php?t=34073